Universal Analytics (UA) alapok

Universal Analytics, a Google Analytics újragondolt tovább fejlesztett változata.
Bevezetésével új struktúrák kerülnek felhasználásra és cserélni kell a mérőkódokat weboldalainkban.
A fő hangsúly a fogyasztói szokások és a felhasználók viselkedésének mélyreható,
részletes megismerésre helyeződik.

– KÖVETŐKÓDOK KEZELÉSE
A Universal Analytics új, rugalmasabb követőkódjai lehetővé teszik az adatok gyűjtését
bármilyen digitális eszközről (PC, mobil, játékkonzolok, információs oszlopok, POS rendszerek stb.).
A követőkódok 3 új generációja a technikai igényeknek megfelelően rugalmasan alkalmazható, így lehetővé válik a konverziók offline mérése is.

– KÖNNYEBBEN KEZELHETŐ KONFIGURÁCIÓS LEHETŐSÉGEK
A Universal a korábbi Google Analytics-szel szemben több, illetve rugalmasabb
konfigurációs lehetőséget biztosít, amelyek lehetővé teszik az organikus keresési
források testreszabását, a munkamenet és a kampány időkorlátjának kezelését,
a hivatkozók és bizonyos keresési kifejezések kizárását is.
– PONTOS HANGOLÁS, EGYÉNI DIMENZIÓK ÉS EGYÉNI MUTATÓK LÉTREHOZÁSA
A Universal Analytics segítéségével létrehozhatók testreszabott mutatók és dimenziók
a vállalkozásra egyedileg jellemző adatok összegyűjtéséhez.
Így olyan adatok is követhetőkké válnak, amelyeket nem mér az Analytics automatikusan,
viszont az üzleti célok megvalósulásának szempontjából relevánsak.

 

 

A bejegyzés kategóriája: Felmérő, Informatika, Oktatás, Statisztika
Kiemelt szavak: , .
Közvetlen link.